Gårdagen

2012-08-08 @ 08:42:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Kom hem sent igår och hade endel att göra då, men berättar om gårdagen nu istället! Jobbet igår var lugnade än lugnast, skönt. Red alltså ut med Hanna i ösregnet, men ponnyerna var ganska nöjda ändå. Red Bull lite först innan Hanna satt upp, och då var han stark och springig. Ingenting fungerade, jag klarade bara inte av att rida honom. Antagligen var det jag som hade en dålig dag för med Hanna sedan var han superfin, ni ska få se på film imorgon! :)
 
Igår fick Sune också sina nya skor som han skulle få innan han skulle börja skrittas, så idag ska jag ÄNTLIGEN få sitta upp på mitt hjärta igen. Han är min räddare i nöden! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback