Galet trött

2012-08-31 @ 07:38:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Godmorgon på er allihopa!
Själv är jag påväg till skolan nu, mer död än levande måste jag säga att jag är. Var uppe halva natten igår och satt och skrev på ett skolarbete som måste vara inne nu på morgonen. Vet inte riktigt om det blev någonting att hoppa högt över men jag gjorde iallafall mitt bästa! Att skriva på engelska och inte helt veta vad sjutton man ska skriva om mitt i natten är inte världens lättaste uppgift måste jag säga, men men det får bli som det blir.
 
Idag är en ganska lugn dag, slutar skolan vid två så ska hem och slappa lite innan det är dags att bege sig mot stallet för hoppspecialen! Ska bli riktigt kul att komma igång på riktigt nu med all hoppning på alla hästarna jag rider just nu!
 
Flechen ska igång på riktigt nästa vecka, Bonny är på gång och ja livet rullar på helt enkelt! :D
 
Något rörigt inlägg så att säga men jag får skylla på att jag är dödligt trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback