Fullt ös

2012-08-08 @ 22:51:16 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Japp dagen har vart full rulle på som vanligt känner jag. Började med att laga min pastasås till barnen även på detta läger, sedan blev det OS tittande och en väldigt stor besvikelse när Roffe inte ens kunde vara med..
De andra svenskarna skötte sig väl hyfsat men vore kul o haft nån i sista omgången också!
 
Boy fick sig en uteritt även idag och verkade väldigt nöjd med det! Han var mycekt piggare idag och låg på en del. Tror han tyckte det var skönt att slippa gå först och få lite draghjälp förbi alla livsfarliga saker i skogen ;) Kul att han var glad iallafall ♥
 
Som Becka skrev så satt jag även upp en sväng på Bull, gick inte alls lika bra som igår men det gick väl hyffsat iallafall efter ett tag. Absolut inte nöjd men han släppte till lite stundtals iallafall. I och försig inte konstigt att han var stressad och stark med tanke på vilket kaos de va i ridhuset, att folk itne bara kan lära sig ridhusregler...
 
Bra dag iallafall och imorgon är sista dagen för mig på jfk denna sommaren, för på fredag börjar jag jobba på Sjövik igen :D♥
 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

jätte fin blogg.och hästar

2012-08-08 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback