Fullspeckad helg!

2012-08-12 @ 22:08:53 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Min bloggning har vart riktigt usel i helgen och det är verkligen inte okej, jag ska bättra mig jag lovar!
 
Men helgen har varit fullt upp dygnet runt känns det som, men jag klagar inte för jag har haft skitroligt med härliga mäniskor hela dagarna. Och att ha jobbat på Sjövik har varit super roligt som alltid, synd att skolan börjar om redan en vecka, hade gärna vart där några veckor till ;)
 
Hur har er helg varit? Lika rolig och fullspäckad som min kanske? ;)
 
Red fina Wiran idag, åh vilken underbar häst hon är! Åkte också i backen en sväng på en uteritt.. Hehe det får helt enkelt bli lite tårta nästa vecka ;)
 
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan du inte berätta mer om avramlingen? :D jag är en sån där människa som tycker det är kul att läsa om sånt!

2012-08-12 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback