Full fart

2012-08-18 @ 23:05:35 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Ja idag har jag inte haft en lugn stund faktiskt. Har hjälpt min kusin att flytta samt bygga upp ett hunddagis med boxar och grejer då hon och hennes man driver ett hunddagis ihop. Har vart kul att träffa släkten idag men tycker inte det är jätte kul att sätta upp gardiner och liknande men det fick det bli idag ändå, huset ska ju bli iordning så snart som möjligt och då måste alla hjälpa till ;)

Appen har fungerat uselt idag, delvis pga den usla internettäckningen. Kommer bli likadant imon tyvärr men jag lovar att jag ska bättra mig såfort skolan börjar igen och jag får lite rutin på livet igen :)

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback