Dagen på Sjövik

2012-08-20 @ 20:07:55 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vad kan man säga? Lika grym dag idag som alltid på Sjövik!
 
Trimmade tre hästar, gick fint även om en var skit pigg och brallade lite när åskan smälde till och en av de andra var rätt trött :P Men alltid lika kul att rida så fina hästar! Lär sig nått nytt varje gång och det ger grym känsla att få rida på så fina hästar! Me like!
 
Lagade lite staket till en hage och umgicks med härliga människor. Riktigt fin dag precis som alltid! :D
 
Den livsfarliga vakt hunden Stella ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt hund!:D Synd att den nästan skrämmer livet ur mig bara, höhö ;) Fast njaaa, ser rätt snäll ut faktiskt ;)

2012-08-20 @ 21:10:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Emma

USCH!!!!1 Snö ta bort den ur min åsyn och sluta påminna mig!

2012-08-21 @ 14:20:02
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
Postat av: ;)

Vaa är det SNÖ jag ser??? I augusti?? ;)

2012-08-21 @ 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback