Back to work

2012-08-09 @ 17:24:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Många tycker det är jobbigt att börja jobba, jag tycker det ska bli grymt kul och har faktiskt längtat tills jag kom hem och kunde jobba lite till innan skolan börjar!
 
Från och med imorgon börjar jag att jobba ute på stall Sjövik igen precis som jag gjorde innan jag åkte på semester. Det kommer att bli lika kul som sist, utan tvekan och jag fasar inför skolstarten då jag egentligen hellre vill fortsätta att jobba, tjäna pengar, lära mig mängder och ha allmänt roligt!
 
Men nu ska vi inte tänka på skolstarten, blir galet trött bara av tanken! Ska njuta av mina sista sommarlovsdagar på bästa möjliga sätt, jobb på Sjövik, tror inte det kan bli bättre!
 
Hahah hittade ingen passade bild så det får bli en failbild på monster Fleche :D
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt bild!:D

2012-08-12 @ 23:33:06
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback