Awsome dag

2012-08-17 @ 17:40:25 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igen, lever på grymma dagar för tillfället känner jag, and I like it! :D
 
Idag småhoppade jag en av Ericas fina tävlingshästar, gick helt okej till en början sedan klantade jag mig lite men rättade snabbt till det och kom in i rätt rytm igen och då kändes det super! Erica hjälpte mig hela tiden så det kändes jätte bra.
 
Sedan hjälptes vi åt att fixa resten av hästarna, erica hoppade några unghästar och jag hjälpte till från marken, jätte lärorikt! Sen fixade vi stallet och allt det vanliga ni vet. Vädret har varit riktigt kanonbra hela dagen även idag så idag finns det verkligen ingenting att klaga på, underbart! ♥
 
Aragon och Erica, en av hästarna som motionerades under dagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback