Ännu en sen stallkväll

2012-08-28 @ 21:36:12 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Känner att det blir rätt många sena stallkvällar just nu, men vad sjutton gör det, Finns inget mysigare än att vara i stallet sent på kvällen och det finns ju inte mycket jag hellre gör, det är vännerna som lockar såfall men dom får helt enkelt hänga med till stallet! ;)
 
Var med och tittade på när Becka tränade med Bull idag för duktiga Erica. Passade på att tjöta lite som alltid och lyssnade noga på allt Erica sa till de som red för att lära sig så mycket som möjligt vid alla tillfällen som ges.
 
Tycker det gick bra för Becka idag, hon har börjat hitta knapparna på Bull så han börjar tycka att det är jobbigt att inte längre få hoppa på fart. Jag tror starkt på dem i framtiden! :D
 
Men nu ska jag sätta på en grym film, krypa ner i sängen och antagligen somna innan filmen hunnit börja om jag känner mig själv rätt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback