Vår väder!

2012-04-30 @ 12:49:08 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Riktigt härligt vårväder ute idag och det är så himla skönt! Nu vill vi inte ha mer regn och rusk utan sommar! Solen skiner och det är helt varmt, stort pluss!

Jag är ledig från Flechen idag då han har vilodag så det är riktigt skönt och jag ska ta det lugnt idag och ikväll får vi se vad som händer, inget spikat ännu :)

Jag har iallafall varit och knoppat och fotat Angelicas fyraåring idag så ni får se bilder på sötnosen när jag kommer hem senare ikväll. Nu sitter jag på Jfk och har tänkt att vara här ett tag. Vem vet kanske det blir en uteritt i den fina vädret lite senare :)


Längtar efter att kunna rida ute i solen i kortärmat (A)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!:D



Nu har jag en fototävling med temat Sommar, var gärna med :D Finfina priser, haha ;)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/april/fototavling.html

2012-04-30 @ 22:10:06
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback