Ups and downs

2012-04-15 @ 13:05:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Alla har vi våra upp och nedgångar i livet och det är aldrig lätt att handskas med dem. Som tur är så har jag mina älskade hästar som alltid kan få mig på bättre humör när allt annat käns skit. Vad sjutton skulle jag göra utan dem? De har ljusat upp många stunder för mig och hjälpt mig sjukt mycket genom åren.

Ni betyder allt för mig, jag hade aldrig klarat mig utan dessa underbara hästar vid min sida♥





You allways make me smile, my own angels ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fina hästar du har, är alla dina egna?



Sv: Har du aldrig sett en islandshäst som är skäck:)=)? Oj det finns hur många som helst!

2012-04-15 @ 19:13:30
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback