Tugga grus

2012-04-29 @ 17:50:32 | Hanna • Tävling | © DailyHorses 2013
Ja bokstavligt talat, tuggat grus. Eller torv eller var sjutton det nu är för underlag i ridhuset. Sisko var inte riktigt snäll mot mig idag om man säger så. Han var nervös redan på framridingen och framhoppningen men löste det bra då. Inne på banan löste han det också jätte fint och var kanon duktig fram till näst sista hindret.. Han hoppade, landade med framhovarna och stack till höger. Jag hade inte en chans utan tuggade grus istället. Gjorde ett riktigt fint faceplant och landade på ansiktet.. Hoppas verkligen inte att jag har ett blåmärke där imorgon!

Hoppade om en gång till och då skötte han sig bra... Fram tills efter fyran då han gjorde exakt samma sak igen och jag hade inte en suck denna gången heller.. Ja en intressant dag var det iallafall i hans liv. Det var inte själva hindren eller själva hoppningen som var det jobbiga utan den extremt farliga läktaren!

Gav upp efter detta då jag var extremt mörbultad och trött på honom och hans dumheter.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg verkligen!



Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-29 @ 18:21:55
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback