Träning för utmaning

2012-04-26 @ 21:37:11 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red i ridhuset idag och tränade lite inför en av mina utmaningar, nämligen att rida ett dressyrprogram på Bull. Han är otroligt studsig och jag har svårt att sitta ner på honom så det tränade vi på idag. Gick bra till en början innan jag började bli för trött i benen men det är en bra början. Frågan är bara hur jag ska kunna orka ett helt dressyrprogram igenom.. Mer träning helt enkelt! ;)

Nu ska jag plugga resten av kvällen. Blir bättre uppdateringen till helgen!

Min pluttis!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ställ gärna en fråga i min frågestund! Det skulle göra min dag :D

2012-04-26 @ 21:43:44
URL: http://raizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback