Sjövik igår

2012-04-04 @ 11:56:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev ridning av två hästar ute på sjövik även igår. Lika roligt som alltid!
Igår red jag först en liten d ponny som erica har på tillridning. Han är väldigt fipplig med bettet så valde att rida på hackamore för att han inte skulle slänga så med huvudet som han gör annars. Han slängde rätt mycket med huvudet och fjantade sig till en början men gav sig efter ett tag och blev då riktigt trevlig stundtals. Han hade en skit härlig galopp med bra spänst i, kan tänka mig att hon hoppar som satan ;)

Nästa häst var samma femåring som jag red i Måndags men igår red vi istället ut en sväng! Shagii skötte sig utmärkt och bockde inte överdrivet mycket. Hon var glad och nöjd över att få komma ut i det fina vädret och det var vi två om! Riktigt trevlig tur, synd att alla idioter till lastbilschaufförer inte har tillräckligt med vett för att man ska känna sig säker ute på vägarna...


Har tyvärr inga bilder från dagen så ni får en från i måndags på mig och snygga Anton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback