Saknar min Sune

2012-04-23 @ 18:23:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Saknar min pluttis som är halt. Vill rida honom nu, vill att han ska vara fullt frisk så vi kan vara med på klubbhoppningen på söndag och vill kunna hoppa honom varenda fredagslektion framöver. Nu är det dags att rida igång honom och jag ska rida så många dagar som jag bara kan. Ska börja idag, med 30 minuter skritt!

Egentligen har jag inte ens gosat med honom på hur länge som helst. Min bäbis, jag måste gosa lite extra med honom idag. Saknar honom så det finns inte! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefin blogg! Och det avr en riktigt söt häst du hade, kul att du kan börja sätta igång honom nu! :)

2012-04-23 @ 22:28:11
URL: http://hoppfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback