Redan trött på skolan

2012-04-24 @ 09:47:01 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har nu suttit i skolan i ungefär en timme och 40 minuter och är redan så sjukt trött på det! Vill verkligen bara ta studenten nu och börja jobba med något roligare än att sitta här och uggla hela dagarna! Men nej, det är ett helt år kvar innan jag får ta studenten och komma ut i arbetslivet.

Sakar min praktik så galet mycket och vill verkligen bara tillbaka! Är grymt besviken på att vi bara hade två veckors praktik, jag hade lätt kunnat ha fem eller sex veckor istället! Men men så är det och nu ska jag väl helt enkelt bita ihop och göra lite nytta i skolan..

Hoppas ni alla har det roligare än vad jag har det!


Duktiga Jenny och fina Oya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback