Outfitdilemma

2012-04-17 @ 11:23:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag kan inte bestämma mig för vilket schabrak jag ska ha under tävlingen på söndag. Antingen tar jag min vanliga outfit jag har haft när vi åkt iväg tidigare, alltså den med det blåa Charlies scabraket. Jag har också ett mörkgrönt schabrak med tunn vit kant som är jättefint på Kuhs, och som jag haft när jag tävlat på hemmaplan när Sune varit med (eftersom Sune har haft det blåa). Sista alternativet är det nya Hansbo schabraket som jag också tror hade varit jättefint på Kuhs.

Vad tycker ni?




Har tyvärr ingen bild på det gröna..

Kommentarer
Postat av: Stallbruttan

Hmmm, alltid knivigt det där - och folk anser nog inte att jag har världens bästa klädsmak(snarare en penningfråga), men HansboVITT ger väl typiska tävlingsvibbar? ;)



Gillade ditt inlägg #5, och felstavade ändor X) Ett bra inlägg, då jag själv blir SÅÅ STÖRD på både grammatiskt felaktiga och felstavade inlägg >.<

2012-04-17 @ 12:07:06
URL: http://stallbruttans.blogg.se/
Postat av: Wilma

Tycker det mörkblåa schabraket! Galet snyggt var det, dina vita ridbyxor var jättesnygga till det! :)

2012-04-17 @ 12:27:19
URL: http://siktaalltidhogreenhindret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback