Mot tävling!

2012-04-21 @ 06:24:00 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu beger jag mig iväg för att göra iordning Jennys två sexåringar och sedan bege oss iväg mor Eksjö för tävling! Hoppas hoppas hoppas att vädret håller sig någorlunda bra under dagen då det inte går att komma undan från regn någonstans på tävlingsplatsen! Men jag har packat extra ombyte så jag ska nog klara mig!
Idag ska iallafall båda sexåringarna hoppa 1.10 och 1.20, ska bli roligt att kolla på och hjälpa till och självklart följer kameran med för lite bilder måste vi ju ha, eller hur?
Får se hur mycket det går att fota dock, min kamera gillar inte regn och snö :P


Jenny och Oya N i Falsterbo i sommras. Får hoppas att se dem där även iår, det är de verkligen värda!


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna på att vädret är på din sida idag!:)

2012-04-21 @ 09:37:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback