Min dator är sjuk

2012-04-17 @ 21:27:53 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Den mår verkligen inte bra. Har försökt öppna internet för att komma in på bloggen i en kvart och inte förrän nu fungerar det. Ska nog söka igenom den med något virusprogram snart, för sådanna här problem kan man inte ha som bloggare.. Nu när jag väl kommit in så ska jag iallafall passa på att fixa lite inlägg för resten av veckan, ifall den skulle få för sig att lägga av helt!

Så spenderar jag alltså kvällen, men också tillsammans med mitt blivande svenskatal. Det är påbörjat men långt ifrån klart och det ska vara prima på torsdag. Dags att börja finslipet!

TjockisKuhs får stå för bilden! ;)

Kommentarer
Postat av: Philippa

Fin blogg!!

2012-04-17 @ 21:33:10
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback