Lurade

2012-04-02 @ 22:03:47 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tror faktiskt att jag lyckades lura en hel del av er även om vissa såg igenom det. Sanningen är alltså att jag INTE har trillat av Bull. Haha, jag vet faktiskt inte ens om han kan bocka och han är inte jätterädd av sig så han hade nog inte reagerat på en gren som knäcktes. Hoppas på att det dröjer länge innan jag behöver trilla av honom, för det är kanske inte det jag längtar efter mest.. ;)

Så ja, transporten kom pappa hem med härom dagen. Jag vart helt chockad när han sa att han köpt den men det hade han alltså. Det var på någon aktion och den behöver renoveras endel, så långt ifrån nypris tack och lov. Ni ska få en kik närmare på den någon dag när jag tagit bättre bilder!

De som ändå gissade rätt var:
Ellen, Malinda, Wilma och Hanna (ingen blogg).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har dina föräldrar B-körkort? Vill du köra fler än en ponny eller häst i den där så behövs det, just so u know

2012-04-02 @ 22:18:00
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

hahaha åååh du lurade du ju mig! :(

2012-04-03 @ 11:08:01
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback