Klättring

2012-04-14 @ 13:09:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Klättring är någonting som jag tycker är jätte bra och nyttigt för alla hästar att göra. Att få komma ut i skogen och jobba lite i backar både uppför och nerför för att bygga muskler och verklien jobba igenom kroppen på ett bra sätt som inte belastar super mycket på dem. Detta är någonting som jag ska försöka göra med Flechen ungefär en gång i veckan i fortsättningen så fort min kompis har visat mig de bästa klätterbackarna här omkring! Flechen kommer tycka det är jätte jobbigt men det är bara nyttigt så det ska han få göra för att bygga upp sig och bli lite biffigare och starkare ;)


Bild tagen från google men tillhör min klasskompis som ni hittar HÄR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback