Just nu

2012-04-15 @ 15:48:45 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Just nu sitter jag hemma och följer tävlingarna på JFK. Det är storhästhoppning idag och en hel del ekipage som jag gärna hade velat se är med. Men då jag känner att jag behöver ta det lite lugnt idag så följer jag istället tävlingarna hemifrå med hjälp av hemsidan Equipe.com.
Riktigt bra sida och man får nya updateringar hela tiden och kan följa ekipagen på banan. Riktigt smidigt och bra när man inte kan vara på tävlingsplatsen själv!




Kommentarer
Postat av: Natalja

sv; hahaha ja, sjukt pinsamt! skulle ha en annan tröja egentligen men glömde den i stallet xD och sen var inte min kavaj i hästbussen heller, så det fick bli som det blev ;) men jag glömmer nog aldirg rätta tröjan igen iaf! haha

2012-04-15 @ 18:24:47
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback