Hoppträning med Boy

2012-04-13 @ 21:33:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag stod det lite banhoppning på schemat och det kändes kanon bra på framridning och framhoppningen men sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Slutade rida och ja det mesta blev fel. Jag såg inga avstånd och ansträngde mig inte för att det skulle bli rätt. Jag antar att jag var trött och jag min hjärna orkade helt enkelt inte med. Boy har en tendens att krulla ihop sig så fort man tar tyglarna och det är verkligen jätte jobbigt när man ska hoppa. Måste få upp huvudet på honom så att han sätter sig mer på baken och kan få bättre språng vilket blir jätte jobbigt när han går med huvudet sådär inkrullat. Men men alla har vi våra dåliga dagar och vår var idag. Nästa helg ska vi hoppa som aldrig förr med huvudet som en stjärnkikare :P


Såhär ska han hoppa nästa helg! Finingen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback