Hoppningen

2012-04-14 @ 15:18:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som jag trodde (och hoppades) hade jag Kuhs på hoppningen igår. Slarvade lite i början men han är så himla duktig och trampar om bra och fixar alla svåra situationer. Sista gången vi hoppade banan så koncentrerade jag mig lite mer och verkligen red, och som han hoppar då. När vi får rätt avstånd hoppar han galant över och han är verkligen en klockren ponny. Snäll, bra på att lösa situationer och kan hoppa som satan!

Och som jag ville så var han på hugget. Framridningen gick inte jättebra men han tyckte det var roligt att hoppa, på en lagom nivå. Blev inte stark eller springig (som han kan bli ibland på tävling) utan skötte det bra och tyckte det var roligt. Fina fina Kuhs! :)


Den sista bilden är ett bra exempel på där han löser en svår situation. Jag har tappat stigbyglarna och är ur balans men han hoppar så otroligt fint ändå. Så fin ponny!

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Åh, tack så otroligt mycket, blir så superglad av en sån fin kommentar! :')

2012-04-14 @ 16:44:17
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback