Hoppning på Sisko

2012-04-19 @ 09:27:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår hoppade jag en utav storhästarna på JFK på lektion, nämnligen Sisko. En väldigt trevlig men stor häst, för mig som är van vid de små ponnysarna blev kontrasten ganska rejäl! Men Sisko skötte sig bra iallafall. Vi hade lite problem i början men mot slutet funkade det mycket bättre. Sisko är så mån om att göra rätt hela tiden att det är väldigt enkelt att få honom att göra det. Dock hade vi lite problem med att landa i rätt galopp så det måste vi verkligen jobba på för nästa helg är det en liten klubbtävling som gäller för vår del! Han ska nog få hoppa 50 och 60. Beror lite på hur många fler jag ska rida då jag ska ha råd också ;)

Men Sisko ska få vara med minst en liten klass för att få lite rutin. Sanni ska hoppa två klasser. Flechen ska antaglien hoppa minst en klass och sedan får jag se om Boy får vara med en klass han också. Det blir väldigt mycket hästar insåg jag just men jaja det ska nog gå :P


Tyvärr enda bilden jag hittade på sisko.. Nya kommer nästa helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback