Hiss & Diss

2012-04-12 @ 19:24:00 | Hiss & Diss | © DailyHorses 2013
Som vi fått önskat så kör vi igång med lite hiss & diss igen. Jag tänkte bara ta lite vardagsgrejer nu men det kan bli allt från utrustning till hästhantering osv, precis som innan! :)

- Jag har hittat knapparna på Bull. Han kan bli riktigt fin och hoppningen blir också bättre nu.
- Bloggen går bra och jag har inte haft bloggtorka på länge (peppar peppar), skönt och roligt!
- Snart är det tävling och jag är taggad till TUSEN!

- Skolan. Är så otroligt skoltrött.. Vi får se hur det blir.
- Aprilvädret fortsätter. Idag är det fint men imorgon ska det tydligen snöa här.
- Vissa av de bloggar jag läser har tappat det bra med dem. Hoppas de repar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback