Godmorgon

2012-04-07 @ 08:43:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tog otroligt lång tid att fixa filmen igår eftersom jag först klippte ihop den så ni får se alla gångarterna och sedan spara den och ladda upp den på Videofy.me. Den är iallafall påväg och kommer om någon timma!

Idag blir det vilodag för Bull, kanske lite uteritt om underlaget fungerar. Snön igår var inte välkomnad från mig kan jag säga. Åh, vad arg jag blev! Iallafall så behöver både jag och Bull en vilodag. Har ju ridit för Veronica onsdag, torsdag och fredag så båda två har fått känna på lite träningsvärk kan jag lova. Men Bull har varit otroligt duktig och fin, och dessutom löste vi ju det med sadeln när vi var nere på Charlies!

Den här ligger alltså under sadeln för att höja upp den där bak så man hamnar mer i mitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback