Fullt upp!

2012-04-30 @ 12:13:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har just listat ut att jag under Majmånad kommer att stressa ihjäl mig. Jag har verkligen inte en enda ledig dag under hela maj. Fullt upp varje helg, dubbelbokad flera dagar som jag måste lösa på något sätt då jag inte kan klona mig...

Det är tävlingar hit och dit med både ponnysarna och med Flechen som ska hinnas med. Det är jobb som ska skötas på helgerna häst som ska tas hand om dagligen och tränas och allt det vanliga. Jag ska hinna med skolan och alla de nationella proven som börjar nästa vecka och helst hinna ha ett liv någonstans i mitten också. Jag har lovat en massa saker som jag verkligen vill göra och har därför fått prioritera bort jobbet, men det fungerar inte heller i längden då jag behöver pengarna! Någonstans mitt i detta ska jag ha tid att fylla 18 också men jag har en känsla av att det inte kommer hinnas med..

Stress stress och mera stress är vad maj kommer innehålla för min del!

image description


Kommentarer
Postat av: Dina

Detta låter väldigt bra för din då kallade magkatarr ;)

2012-04-30 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback