Färgade stigbyglar

2012-04-09 @ 13:08:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag vet att det finns många olika åsikter när det gäller färgade stigbyglar och själv har jag inte riktigt fastnat för det heller. Oftast blir det felmatchat och både jin och soft-up stigbyglarna är väldigt dyra. Jin stigbyglarna gillar jag verkligen inte, de ser kantiga och fula ut enligt min åsikt och jag skulle inte betala ens halva priset för ett par sådanna. Jag vet ju inte hur de är att rida i men just till utseéndet så ger jag dem en stor diss!

Soft-Up däremot börjar jag faktiskt tycka om mer och mer. Jag gillar att basfärgen är en vanlig som svart, brun eller gräddvit och att man sedan kan välja färg därifrån. Själv hade jag nog inte lagt ner pengar på ett par i färg då man inte kan matcha det till allt och 1950 kronor (som de kostar på Charlies) skulle jag inte lägga ner på ett par stigbyglar att använda då och då. Dock gillar jag verkligen de svart/vita och skulle gärna vilja ha ett par, men till det priset så tyvärr. Tycker det är onödigt när enda anledningen är att de är snygga. Skulle jag vinna ett par så skulle det inte sitta fel.. ;) Stigbyglarna får en hiss men priset en diss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vilket program gör du domma bilderna i? Jätte fina! :D

2012-04-09 @ 17:43:40
Postat av: Emma

Vill verkligen ha ett par soft up! Ska nog beställa att par i sommar medan jag jobbar ihjäl mig :) Fast dom nya då inte dom gamla, nya är lite dyrare men kan inte gå sönder så som de gamla. Ska ha brun/vit eller gräddvit :)

2012-04-09 @ 23:22:49
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback