Dagens planer

2012-04-21 @ 11:46:00 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom nästan hela dagen kommer att spenderas på tävling med Jenny så hinner jag inte mycekt mer än det under dagen eftersom jag ska tidigt isäng så jag orkar med morgondagen också! Jag har verkligen vant mig vid att ha sovmorgon till 12.. Hur ska jag orka gå upp i tid när skolan börjar igen? Suck.

Men jag ska iallafall hinna upp till jfk en sväng och göra iordning allt för imorgon! Utrusrning till både hästen och mig ska putsas och göras iordning samt ska manen göras någonting åt och sedan flätas ner så jag sedan kan knoppa snabbt imorgonbitti! Foder och liknande ska göras iordning så att allt är klart imorgon!

Sedan blir det hem och sova men först ska jag självklart berätta för er hur det gått udner dagen ;)


Världens finaste Boy♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback