Buss till stallet

2012-04-02 @ 11:59:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
När jag ska till JFK har jag ju alltid kunnat cykla eftersom det är så nära men nu när jag ska till Bull (vilket är en mil bort ungefär) så går det inte att cykla. I sommar ska jag testa att cykla några gånger men inte nu och inte från skolan då det är ännu längre. Därför tar jag alltså bussen dit (om inte mamma eller pappa kan skjutsa vilket de oftast inte kan på vardagarna) men det är lite problem med den också. De går inte senare än halv 8 på vardagar och på söndagar går de inte alls..

Livet vore så otroligt mycket smidigare om man bodde på hästgård och hade stallet precis utanför dörren. Dessutom hade känslan av att kunna kolla ut genom fönstret och se sin egen häst inte varit helt fel. Någon gång i livet ska jag ha det så, helt klart!


Tja, nu ska jag alltså ta bussen till stallet. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback