Bra tävlingsdebut

2012-04-22 @ 18:53:00 | Rebecka • Tävling | © DailyHorses 2013
Bull skötte sig mer än utmärkt idag och det var superroligt! På framridning samt framhoppning var han precis som hemma, ganska avslappnad men stundtals lite springit. Väl inne på banan var det som han insåg vad som gällde och han blev helt lagom lugn och lyssnade superbra.

Första rundan (LD+5) blev vi dubbelnolla men eftersom jag tog ut vägarna ordentligt i omhoppningen så var tiden för mycket för placering. Är supernöjd verkligen, vår första start någonsin och vi är felfria! Andra rundan (LC+5) kom vi fel på 2:a hindret och rev det, men det är jag som behöver öva mer på att bedömma avstånd. Resten av rundan gick jättebra!

Nöjd ponny och ryttare efter båda ritterna! ♥

Kommentarer
Postat av: tindra

Kan jag låna den bilden till ett inlägg om idag? Om jag länkar er blogg? :D <3

2012-04-22 @ 19:11:42
URL: http://tindrasmeids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback