Alltid detta internet

2012-04-08 @ 14:36:20 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ni får ursäkta frånvaron, mitt internet har inte fungerat som det ska sedan igår kväll. Nu har det iallafall löst sig och är igång igen, så nu får jag ta igen det jag missat. Hatar när internet inte fungerar!

Kom nyligen hem från Bull där jag red en uteritt lite snabbt. Dock var underlaget antingen hårt och halt eller slaskigt så fick bli lugnt i skritt istället för backträning som jag hade planerat från början. Alltid ska vädret förstöra planerna.. Får hoppas på bättre väder nästa vecka så jag får klättra då istället!

image description

Kommentarer
Postat av: evelina

följa varann via bloglovin?:)



kram.

2012-04-08 @ 15:08:52
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback