Vätske blåsor

2011-09-09 @ 08:12:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har fått en jätte äcklig blåsa på mitt ena ringfinger! Fick den i Tisdags tror jag men igår när jag red på Wiran så Drog hon i tyglarna när hon bockade och blåsan drogs då sönder.. Jätte äckligt och det gör skit ont! Ska verkligen börja bli nogrann med att alltid rida med handskar från och med nu! Ska se om jag kan åka till hööks imon efter praktiken och köpa ett par billiga jag inte behöver vara speciellt rädd om. För fler blåsor vill jag verkligen inte ha!


Så äcklig!


Kommentarer
Postat av: Fannie

svar till rebecka: Jaa helt sjukt, det är hur underbart som helst att rida!! :D

2011-09-09 @ 09:33:12
URL: http://thewhitehorse.blogg.se/
Postat av: Noomie

Tackar! Hon är så himla duktig på att måla ;D

Jag rider alltid med handskar, inga undantag(x

2011-09-09 @ 15:38:43
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback