Träningsverk

2011-09-07 @ 15:07:46 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har en grym träningsverk i mina ben idag! Hade lite igår också men idag är den extrem! Har inte gjort speciellt mycket så nu när jag börjar använda musklerna igen är de ganska så knela :P Efter att jag hade varit ute och konditionstränat med en av Ericas hästar i Måndags fick jag träningsverk i låren eftersom jag stod upp i stigbyglarna rätt länge. Och igår fick jag verkligen rida ordentligt både när jag hoppade och red markarbete för att de skulle funka. Sen när jag red Flechen så satt jag ner rätt mycket i traven för att lättare kunna sätta mig på hansbakben och få upp honom framför mig. Men eftersom han är rätt studsig om man säger så så fick jag kämpa på rätt bra ;)

På ett sätt är det skönt att ha träningsverk för man vet då att man verkligen har tränat ordentligt. Men samtidigt är det grymt jobbigt att inte kunna böja på benen utan att de stramar emot xD


Bonnie och galoppsträckan :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

SV: Nej det är inge vidare :(

2011-09-07 @ 19:20:56
URL: http://hoppryttare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback