Ridning i mörker

2011-09-28 @ 22:11:04 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu när hösten är här och det börjar bli mörkt om kvällarna så är det bara till att vänja sig vid att rida i mörkret. Jag och Flechen tog första "mörker turen" idag då vi än inte har någon beslysning på banan. Så det var bara att slänga fram pannlampan igen och lossas som om ingenting ;) Blev dock bara väldigt lugn jogging då vi inte såg speciellt mycket, men det är bara att vänja sig, det blir bara mörkare ju närmare vintern vi kommer.


Men jag saknar faktiskt vintern lite när jag ser dessa underbara bilder på mig och Flechen. Det ser så himla mysigt ut med all snö att jag bara vill ut och galoppera i den nu på en gång ! :) Men det var någon som sa att de hotade med snö under nästa vecka så vem vet ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Söt blogg du har! Var gärna med och gissa i min länktävling, på så vis är du med och tävlar om en länk på min blogg! :)

2011-09-29 @ 09:08:11
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Jag längtar helt galet efter vintern! Vinterfotograferingar, mysiga turer under stjärnorna osv :)

2011-10-02 @ 18:35:39
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback