Närmsta veckorna

2011-09-15 @ 21:30:26 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Imorgon är det dags för ridning som vanligt på fredagar men då är det inte hoppning som vanligt utan det är markarbete vilket vi har 4 gånger per termin eftersom vi är en hoppspecial. Nästa fredag (alltså fredag vecka 38) så åker jag till Spanien för en härlig ledig semester i en vecka. Därför missar jag en fredags ridlektion (den andra fredagen jag missar är teori och ingen ridning). Jag kommer dock rida igen den fredagen jag missar, och det blir onsdag vecka 38.

Det blir ingen vanlig igenridning för mig för jag ska rida igen på storhäst! Har aldrig ridit lektion på storhäst förut utan jag har bara satt igång efter sommarbetet och skada med mera så det ska bli intressant att se hur det går. Jag är dock väldigt taggad för jag tycker det är ganska roligt att rida storhäst ändå och dessutom ska jag ju få chansen att få träna för en av våra bästa ridlärare Angelica (den andra är Veronica och henne rider jag redan för varje fredag).

Angelica på hennes unghäst Richmond.

Tyvärr missar jag en hel vecka utan att kunna blogga medan jag är i Spanien men Hanna får hålla igång uppdateringen under den veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback