Mellan landing

2011-09-06 @ 15:46:26 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hemma efter andra praktikdagen nu! Blev en lite längre dag idag men även desto roligare! Hinner inte skriva om allt som har hänt idag just nu för jag ska dra mig upp mot Flechen för att rida honom! Men lite av de saker jag har gjort idag är att jag har hopptränat för erica, ridit lite olika hästar, longerat och självklart de vanliga sysslorna som att putsa mocka och massa mer! :) Men mer om detta så fort jag kommer hem !


Bild på Bonny från idag :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; Tack så mycket ! :)



Fin header :D

2011-09-06 @ 15:53:38
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jaha:) Vad kul, visst e hon söt!

Men det är inte min egen, jag är bara skötare på henne och hennes två barn:)

Eler inte riktigt skötare, men jag kommer dit och rider o pysslar om henne när jag vill;)

2011-09-06 @ 17:47:27
URL: http://iaocornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback