Inköpen

2011-09-24 @ 10:32:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som sagt var så var jag på Charlies igår eftersom de hade rea. Brukar inte hitta speciellt mycket på rean men idag fyndade jag faktiskt lite iallafall :) Eftersom det börjar bli kallt ute redan nu förväntar jag mig en kall vinter och behöver därför en ny vinterjacka! Hittade en jätte snygg kingslandjacka som var riktigt billig om man jämför med orginalpriset. Så det blev en sådan här:



Hittade även ett par jätte snygga stövlar från Mountain horse som var nersatte från 2999:- till endast 999:-! De var nersatta så himla mycket enbart för att ena dragkedjan var sönder på stöveln men den kostar max 500 att laga så jag slog till o köpte dem och sparade en hel del på det köpet ändå! Väldigt nöjd måste jag säga :)



Köpte även ett par vanliga stallskor då mina gamla var extremt slitna och söndriga. Så det fick bli ett par mountain horse där också :)

Väldigt nöjd med gårdagens inköp måste jag säga! :D


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, vill också shoppa!

SV: Nu är det åtgärdat :)

2011-09-24 @ 11:49:14
URL: http://granaryttarna.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Åh så fina saker! Jag vill också ha en vinterjacka! Dock kanske mer en vardags :)

2011-09-24 @ 19:42:26
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback