Hemma igen

2011-09-18 @ 20:55:33 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Nyligen hemkommen från en superbra helg i Stockholm!
Har inte hållit på med något hästrelaterat så kan väl hålla det utanför bloggen. ;)

Denna veckan blir det nog enbart en igenridning på onsdag, eftersom det ska regna hela veckan här och då har jag inte lust att rida ut på Skrållan. Sedan bär det ju av till Spanien på fredag och så blir det utan häst i en vecka.. Sorgligt men sant!


Synd att jag inte kunde vara med på min kossa på tävlingen innan idag men nu prioriterade jag annat och det kommer ju fler tävlingar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; Ja visst är han! :)

2011-09-19 @ 10:53:56
URL: http://hannnss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback