Helgens planer

2011-09-30 @ 13:18:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har grymt fullt upp hela helgen och kommer ha väldigt svårt att blogga under helgen men jag hoppas ni förstår! Jag kommer nämnligen inte sova hemma då jjag kmmer tillbringa mina nätter som dagar i stallet.
Idag börjar jag med att vara funktionär och senare på kvällen ska jag vara nattvakt över de hästar som står uppstallade i provisoriska tävlingsboxar. Under natten behöver vi gå ut ca 3 gånger och kolla till hästarna om det inte händer något oväntat! Sedan på lördag morgon åker jag tidigt iväg till Felchen för att tillbringa förmiddagen med att tävla med honom! Efter tävlingen blir det att åka tillbaka till Jfk för att rida Eliza som måste gå med sitt ben och sedan vara nattvakt igen. Hela Söndagen kommer jag spendera uppe i dommartornet där jag ska hjälpa till under tävlingarna och titta på massa fina hästar som hoppar :)

Som ni kanske märker så har jag väldigt fullt upp i helgen men jag ska göra mitt bästa för att hålla igång bloggandet ändå :D och som tur är så kommer ju Becka hem någon gång mellan idag och imorgon så då kommer ju hon börja blogga som normalt igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback