Gymkana uppvisning

2011-09-11 @ 17:12:40 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det blev lite ändringar i planerna när det gällde hästarna idag. Istället för att låna hästar där så hade Vissmålen, en liten ridskola utanför Jönköping, med sig hästar som de skulle ha till sina uppvisningar och vi fick använda dem också. Mitt lag hade en c ponny som heter Balou, grymt söt ponny som var kanon att ha på gymkana, han gjorde allt utan att stanna xD

Grenarna gick bra och mitt lag tog hem segern i båda showerna! Även om hästen vår var grymt trött i sista showen så skötte han sig bra och gjorde sitt bästa. En kanon ponny verkligen!

Glömde naturligtvis kameran hemma så har inga bilder från dagen tyvärr. Men här kommer en anna bild på ponnyn Balou som jag tog när vi var iväg på en ridskole utbytestävling. :)


Hoppar gör han iallafall väldigt bra :D


Kommentarer
Postat av: A

Kul att Balou skötte sig bra! :D På lektion är han jättebusig ^^ Har inte tävlat honom så mycket men ska bli nu! Min favorithäst om nu undrar ;)

2012-03-08 @ 20:28:23
URL: http://girlsandhorses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback