Cykeltur till stallet

2011-09-01 @ 15:49:19 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Regnar idag igen och hösten är verkligen pågång nu. Lite deprimerand, tycker jag, hade kunnat ha sommar minst en månad till!

Men jag måste ignorera vädret och cykla upp till stallet som jag för det mesta gör. Det är skönt att cykla när det är sol, men nu känns det ganska tungt med regn och dessutom uppförsbacke.

Slut på det negativa! Jag ska ju trots allt få träffa min Sune idag, det var ju en vecka sedan sist och det är alldeles för länge enligt mig.. Har lite andra aktiviteter jag ska hålla på med i stallet, men känslan att bara få vara där är ju den absolut bästa!




Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Haha tack ;) ♥

2011-09-01 @ 18:46:11
URL: http://idaaugust.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström-

mysig bild :)

2011-09-01 @ 18:58:31
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: Anna

Men säg att du skaffat blogg Rebecka :(:(:(

2011-09-01 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback