Tråkigt värre

2011-10-24 @ 18:38:05 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
En dag på denna  tråkiga kurs har snart gått och jag har verkligen inte gjort ett skit. Det är riktigt tråkigt och idag har vi bara haft teori vilket gör det ännu tråkigare. Imorgon ska vi iallafall få köra lite fyrhjuling och sådant men ändå, långt ifrån roligt!

Men som tur var så fanns det iallafall internet vilket gör att jag kan sitta vid datorn en hel del iallafall. Utan det vet jag inte riktigt vad jag skulle göra med tanke på att halva min klass springer omkring utanför dörren och leker datten.. Ja dom är 17 år och några äldre även om man inte tror det...


Älskade monster vill hem till honom nu♥


Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

hihihi, köra fyrhjuling är ju kul! HAHA :)

2011-10-24 @ 20:01:27
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback