Skritt tur

2011-10-29 @ 20:41:24 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
När jag skulle ta in Flechen från hagen idag lyfte han väldigt mycket på sitt ena bakben. Han gör det ibland och vi vet inte vad det beror på. Han gör det alltid på morgonen några steg men sedan går det över. Men idag hängde det i sig så jag bestämde mig för att skritta ut en sväng och se om det släppte. Det tog ett tag men efter kanske en kvarts ordentlig skritt så släppte det iallafall men jag orkade inte rida mer efter det utan det fick räcka med skritt idag. Kollade med Sanna var hon tyckte hon hon tycker vi ska rida på som vanligt även när han har sådana här dagar för det släpper ju när han blir varm i kroppen. Han kanske går och spänner sig i hagen, vad vet vi :)


Älskade plutt hästen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback