Så kan det gå

2011-10-28 @ 22:11:27 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sune barbacka blev det idag, vilket var länge sedan nu! I början var han motsträvig, spänd och inte särkskillt fin. Fick igång honom lite i galoppen och efter det slappnade han av bättre och fick fortsätta kämpa med ställningen när han inte stretade emot och körde upp huvudet längre. Tillslut var han helt okej mjuk i traven och skritten och jag var nöjd!

Men, PEPPAR PEPPAR!

Skrittar av på långa tyglar och så låter det något utanför och Sune skuttar till ordentligt. Jag tappar balansen men på den senaste tiden har han inte gjort mycket mer efter att han skuttat till utan han brukar antingen bara trava iväg och då är det lättare att hålla sig kvar. Nu stack han iväg i galopp och gjorde en snäv sväng och jag flög av. Landade på något tokigt sätt och nu har jag ett svullet knä och stel från höften till knät.

Men jag älskar min bebis väldigt mycket ändå! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

hoppas det gick bra! ♥

2011-10-28 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback