Regn Regn och mera regn!

2011-10-19 @ 21:25:05 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Dagens planer blev lite ändrade då det ösregnade när jag kom upp till Flechen. Fick springa och ta in honom så han skulle hinna torka lite innan jag skulle rida. Men min kära lilla polle var inte speciellt arbetsvillig vad vi än gjorde utan var fast besluten om att antingen gå med rumpan mot regnet eller huvudet så det var antingen eller som gällde och han ville inte alls göra något annat. Så vi joggade bara och mjukade upp sidorna lite men mer gick inte och sedan började det verkligen att hällregna så vi valde att gå in istället och slippa bli sjuka! Ca 15 minuters ridning var alldeles lagom enligt Flechen idag sa han ;)
Blev även lite ändrade planer med ridskolehästarna då jag egentligen skulle ridit ut på båda Sanni och Boy men ville som sagt inte rida så länge som det regnade så sjukt mycket så de får gå imorgon istället och fick vila helt idag. Istället red jag lite storhästar som behövde trimmas och mjukas upp lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback