Pluggdag

2011-10-03 @ 18:30:37 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu när jag varit borta i en vecka så missade jag en massa i skolan och har en hel del att jobba igen. Tänkte ta denna eftermiddag helt ledig från annat och bara koncentrera mig på plugget för att få någonting gjort! Sedan blir det stallet imorgon då jag ska ta hand om Mio, min kompis Emmas ponny, och självklart får ni uppdatering om det.
Vad har ni planerat för idag då?


Från förra gången jag red Mio, ganska länge sedan!



Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Så duktig du är som verkligen tar dig i kragen och tar en pluggdag!

Själv har jag haft sångträning, basketträning och gjort en hemuppgift för en utebliven lektion :)

2011-10-03 @ 20:31:28
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback