Lugn dag på praktiken

2011-10-03 @ 18:43:48 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom Erica tävlade nästan alla sina hästar i helgen så fick alla vila idag. Därför blev det en väldigt lugn dag vilket var väldigt skönt för mig som inte är speciellt pigg efter helgen. Vi städa en hel del och fixade lite allmänt i stallet. Sedan blev det raka vägen hem och sova några timmar innan jag orkade göra något annat :P Tror fortfarande att jag lider av sömnbrist dock då jag knappt kan ha öppna ögon..

Några bilder på Erica och Rubens från helgens tävlingar :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker ni om det nya licenssystemet? För mer information se min blogg och kommentera gärna vad ni har för tankar om det!

2011-10-03 @ 18:51:44
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback