Klarar inte av det längre

2011-10-20 @ 09:41:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Förr red jag alltid alltid alltid utan både chaps och stövlar och red alltid i bara mina ridskor. Men senaste året har jag blivit ganska noga med att alltid rida med mina chaps och nu när jag har stövlarna rider jag med dem också varje gång jag rider. Men igår orkade jag helt enkelt inte krångla på mig stövlarna innan jag skulle rida så jag sket i det och OJ vilken skillnad det var! Hade inte alls något stöd men skäneln och kom inte ner i sadeln på alls samma sätt. Kändes mest som om skänklarna fladdrade och det blev bara konstigt, så från och med nu är det stövlar eller chaps som gäller om jag ska kunna rida ordentligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback